Slovensko Lidl mnohých nahneval, teraz je terčom posmeškov Publikované 13. septembra 2017 0 0 Známy obchodný reťazec, spoločnosť Lidl, poznajú zákazníci aj vďaka tematickým týždňom. Najnovšie sa mu ale podarilo vyrobiť si poriadny problém. Môže za to tematická akcia „Grécky týždeň“. Leto a Grécko patria jednoducho k sebe, preto si Lidl a pre svojich zákazníkov pripravil v auguste tematickú akciu „Grécky týždeň“. Všetko by bolo v poriadku, keby na potravinách typických pre Grécko neboli obrázky s odstránenými pravoslávnymi krížmi na kostoloch. Typické grécke potraviny ako syr Feta či olivy ste mohli kúpiť s prekrásnymi avšak upravenými fotkami gréckeho Santorini. Ako prví na to upozornili zákazníci v Belgicku. Postupne sa kauza cez našich susedov dostala aj k nám. Samotný Lidl sa bránil, že za odstránením krížov je snaha o politickú a náboženskú neutralitu. Lidl sa zákazníkom ospravedlnil „Vážení zákazníci, naším cieľom pri zobrazení gréckych pamiatok rozhodne nebolo kohokoľvek uraziť a za vzniknutú situáciu sa veľmi ospravedlňujeme. Výrobky v rámci tematickej akcie Grécky týždeň sú predávané na mnohých európskych trhoch súčasne. Dizajn obalu bol preto navrhnutý medzinárodným tímom,“ píše sa na facebookovej stránke českého zastúpenia spoločnosti Lidl. To slovenské sa priamo zákazníkom síce neospravedlnilo, ale na jeho stránke sa objavil originálny obrázok, teda aj s krížmi, propagujúci „Grécky týždeň“. Kritika sa na Lidl valí zo všetkých strán – od politikov, od duchovných i zákazníkov. Nuž a, nebola by to súčasná doba sociálnych sietí, keby sa nenašli takí, ktorí si z celej situácie urobili srandu a Lidl sa tak stal terčom mnohých posmeškov. sam, foto: facebook